Wizualizacja Sielanka II A

Wizualizacja Sielanka II A

czwartek, 23 sierpnia 2012

Inspiracje kuchenne

Wybiegnę trochę, a nawet trochę bardzo w przyszłość, ale jak chyba każdy, kto buduje dom, a szczególnie damska część "budowniczych", myśli jak urządzić wnętrza swojego miejsca na Ziemi. Tym bardziej, kiedy są już mury :) Ja zaczęłam jednak sporo wcześniej urządzać poszczególne pomieszczenia, w sumie to od momentu zakupu projektu Sielanki :) Najpierw w głowie, a póżniej szukałam (nadal to robię) odwzorowań obrazów mojej wyobraźni w katalogach, internetowych dziennikach budowy i stronach internetowych. Zaczęłam od kuchni- na początku skupiłam się na znalezieniu odpowiednich miejsc dla zlewu, płyty grzewczej i innych sprzętów. I szczerze mówiąc sporo koncepcji już miałam, a wszystko po to, aby kuchnia w naszym domu była jak najbardziej funkcjonalna, praktyczna. Myślę, że na dzień dzisiejszy wiem jak chcę urządzić "serce domu", choć być może coś się jeszcze zmieni :)
Opócz funkcjonalności kuchnia musi również przyciągać swoim ciepłem, prostotą ale i elegancją. Zatem zaczęłam zastanawiać się nad kolorem, który będzie dominował w kuchni i powstało pytanie: jasno czy ciemno? Wiem, że do momentu, kiedy będę wybierać fronty do mebli kuchennych minie jeszcze sporo czasu, ale chciałabym już wiedzieć...:) A na tą chwilę nie potrafię się zdecydować, ponieważ i biała jak i ciemna ( brązowa) strasznie mi się podobają.

Poniżej kilka zdjęć kuchni, które wpadły mi w oko:

Kuchnia powyżej mnie oczarowała - oczywiście układ jest zupełnie inny niż w naszym domu, ale te kolory są cudne i takie ciepłe - mam wrażenie, że z takiej kuchni można by nie wychodzić ;)



 Na dwóch zdjęciach powyżej bardzo podobają mi się fronty w kolorze naturalnego, przepięknego drzewa

Nie mniej podoba mi się ta kuchnia - w cudownym brązie.

Piękna i spokojna szarość również mnie urzekła

A taką a'la spiżarnię muszę mieć w swojej kuchni :)

Interesują mnie kuchnie klasyczne, nowoczesne są pięknie, ale nie pasują do nas i do naszej Sielanki :)

Dylemat jest, ale mam też sporo czasu, żeby go rozwiązać :)

Jeśli chodzi o wnętrza to Piotrek znalazł rewelacyjną stronę z mnóstwem fotografii wyposażenia wnętrz - niektóre są bardzo bogato urządzone i na pewno nie na naszą kieszeń, ale niekóre pomysły są super i śmiało można je zastosowac w naszych warunkach - http://www.houzz.com/

3 komentarze:

  1. Ciekawy wpis. W urządzaniu kuchni najważniejsza jest jej funkcjonalność, dlatego czasem warto kilka razy przemyśleć wszystko

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuchnia powinna być nie tylko funkcjonalna ale również taka aby miło się w niej przebywało. Takie właśnie wnętrza znalazłam tutaj https://projektowanie-wnetrz-online.pl/aranzacje/kuchnia . Być może zainspiruję się jednym z tych projektów podczas urządzania swojej.

    OdpowiedzUsuń