Wizualizacja Sielanka II A

Wizualizacja Sielanka II A

piątek, 9 listopada 2018

Kochani, zakończyliśmy pracę elewacyjne. Nie było łatwo. Od marca umawialiśmy się z ekipą, która ostatecznie nas wystawiła. Nie będę opisywać absurdalnej sytuacji, szkoda nerwów. W skrócie to czekaliśmy na nich od marca a na koniec czerwca wpadli bez uprzedzenia, podoklejali styropian i tyle ich widzieliśmy. Pracowali jeden dzień. Dodam, że to ekipa prowadzona przez "pana z rodziny". Ale nie ma tego złego... Udało nam się znaleźć fantastycznego pana, który wart jest wszystkich pieniędzy. Dokładny, sumienny, pracowity, terminowy. Prawdziwy skarb. Wykonywał podobne pracę u naszych dobrych znajomych. Zaufaliśmy mu całkowicie i się nie zawiedliśmy. Wykonał kawał solidnej roboty.

Zdecydowaliśmy się na wykonanie podbitki z płyty OSB, na którą został przyklejony styropian 2 cm, później klej i tynk elewacyjny. Efekt końcowy super. Wszystko współgra, jest szczelne. Dla nas bomba.

Co do samego tynku to zdecydowaliśmy się na Caparol, tynk zmywalny, trwały. Kolor całego domu to Marone 18 a filarów i kafarka to Marone 13.

Poniżej efekty prac elewacyjnych



















62 komentarze:

  1. Dom z zewnątrz prezentuje się świetnie. Jaki będzie następny etap?

    OdpowiedzUsuń
  2. Domek wygląda przepięknie, gratuluję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że tak to się skończyło, bo efekt jest bardzo dobry

    OdpowiedzUsuń
  4. Dom wygląda imponująco!
    Pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A jak poradziliście sobie z instalacją elektryczną na zewnątrz?
    Jest szansa, ze pojawi się taki wpis?
    Jeśli jesteś w trakcie remontu/budowy, koniecznie odwiedź sklep dla elektryka. Ja zamówiłam tam wszystko do instalacji we wnętrzu, teraz czas na dwór :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja aktualnie szukam dla siebie jakiegos ciekawego projektu domu parterowego. Spory wybór właśnie takich znalazłem na tej stronie projektyzwizja.pl i chciałem sie was zapytać co o nich sądzicie? Waszym zdaniem warto jest zdecydować się na któryś z nich?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja planuje rozpocząć sam budowę swojego domu i chciałem się was zapytac czy będa mi w jej trakcie potrzebne takie jak te https://serwisbudowy.pl/kategoria-produktu/rusztowania/warszawskie-i-kozly-murarskie/ kozły murarskie. Może ktoś z was tez budował sam dom bez pozwolenia i mógłby mi coś doradzić?

    OdpowiedzUsuń
  8. Budowa domu to nie przelewki i warto jest zdobyć na ten temat sporo wiedzy aby nie popełnić jakiegoś blędu. bardzo duzo wartościowych i moim zdaniem przydatnych porad na temat budowy najdziecie tutaj https://deko-rady.pl/porady-budowlane i jak najbardziej warto z nich skorzystać

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. Najważniejsze etapy budowy już za Wami. Byle do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zastanawiam się właśnie jak urządzić salon w moim nowo wybudowanym domu i tutaj mam do was pytanie co sądzicie o takim rozwiązaniu jak Fototapety? Czy waszym zdaniem to będzie dobry pomysł i sprawdzi się w nowoczesnej aranżacji?

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy wpis. Warto było tutaj zajrzeć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Super to wygląda. Teraz już z górki

    OdpowiedzUsuń
  13. Dom prezentuje się pięknie! Przeglądając Waszego bloga od początku widać ogrom pracy, serca i czasu jaki włożyliście w jego budowę. Jednak wygląda jakby nie było wokół niego zbyt wielu budynków. Myśleliście już nad kwestiami bezpieczeństwa? Zdecydowanie przyda Wam się dobry monitoring, alarm itd. W końcu to nie tylko kwestia spokoju, ale też komfortu, że możemy obserwować co się dzieje w naszym domu podczas naszej nieobecności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super efekt końcowy. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  15. Dom wygląda zdecydowanie lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  16. to teraz już z górki. a plany na dekoracje salonu już są? jeśli myślicie o kominku to polecam tego producenta https://ignif.com/wklady-kominkowe/ jeśli chodzi o wkłady kominkowe, drzwiczki czy kasety. trudno o lepszego

    OdpowiedzUsuń
  17. Super efekt. U mnie tego typu prace elewacyjne jeszcze daleko przede mną.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny wpis. Teraz dom wygląda naprawdę ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  19. Wydaje mi się, że jeśli zamierzacie korzystać u siebie w domu z gazu ziemnego, warto jest zainwestować w takie urządzenie jak Czujnik gazu ziemnego. Nigdy nie wiadomo kiedy się przyda, a na pewno dzięki niemu będziecie mogli czuć się bezpieczniej

    OdpowiedzUsuń
  20. Dom prezentuje się super. Czekam z niecierpliwością na nowe wpisy i dalsze etapy

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna wiadomość! Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  22. Na pewno potrzebne będzie jeszcze ogrodzenie. Ja właśnie buduję wokół swojego domu

    OdpowiedzUsuń
  23. Wygląda lepiej niż na projekcie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  24. Super to wszystko wygląda. Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wpis! Jestem pod wrażeniem

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie to wygląda :) Bardzo dobry blog. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękny dom! :) Czy już wiesz, jaki rodzaj ogrodzenia postawisz?

    OdpowiedzUsuń
  28. Efekt końcowy wygląda naprawdę super

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  30. Super efekt! Bardzo ciekawie wygląda dom

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawa relacja, świetny post.

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam wszystkich zainteresowanych tematem. Jeżeli szukacie ekspertów w przypadku konstrukcji drewnianych, to osobiście mogę Wam polecić firmę, z której usług sam skorzystałem - https://www.timberdom.pl . W razie jakichkolwiek pytań, wszelkie informacje znajdziecie na stronie.

    OdpowiedzUsuń
  33. Super efekt końcowy. Nam w trakcie robienia elewacji bardzo przydał się sprzęt wypożyczony od https://uslugi-dzwigowe.trastal.pl ,szczególnie rusztowanie i podnośniki. Podkarpacie- serdecznie polecam ich usługi. Pełną ofertę znajdziecie na ich stronie

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie się to prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  35. Super wpis! Cudowny domek.

    OdpowiedzUsuń
  36. wszystko przed nami, też kupiliśmy dom

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetnie się czyta Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  38. Dużo wartościowych postów

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo lubię odwiedzać ten blog

    OdpowiedzUsuń
  40. Planujecie rownież instalację fotowolaticzną? Jeżeli tak, to mam do polecenia firmę https://solcity.pl/ z Białegostoku.

    OdpowiedzUsuń
  41. Wyszedł z tego wszystkiego piękny domek. Dokładnie taki mi się marzy.

    OdpowiedzUsuń