Wizualizacja Sielanka II A

Wizualizacja Sielanka II A

poniedziałek, 24 marca 2014

SAM ZAPROJEKTUJ DOM OGRÓD WNĘTRZE 3.0

Zakupiliśmy program do projektowania domu, ogrodu i wnętrz :) Na darmowym było mi mało, zatem postanowiliśmy kupić program o większych możliwościach. Na forach wyszukałam, że program SAM ZAPROJEKTUJ DOM OGRÓD WNĘTRZE wersja 3.0 jest całkiem dobry. Poszukaliśmy, okazało się, że cena nie jest wysoka, zatem postanowiliśmy go zakupić. I powiem szczerze, że obecnie jestem nim zachwycona! Pracę w tym programie dopiero zaczynam, muszę go poznać, ale już widzę, że będzie spełniał moje oczekiwania ( na ten czas ;). Ma duży potencjał. Na tę chwilę zauważyłam na razie jedną, sporą  wadę - wciąga maksymalnie i traci się przy nich rachubę czasu :) Właśnie mam tego przykład -  przyszłam z pracy, włączyłam laptopa, żeby "chwilę się pobawić w projektanta" i patrzę...3 godziny zleciały a nie mam pojęcia kiedy! Ale jest super, bardzo mi się podoba. Wkręciłam się na maksa i gdybym mogła to siedziałabym przy tym cały czas. Poniżej pierwsze efekty mojej pracy, które zapewne sukcesywnie będą się zmieniać ;)

Zatem witajcie w naszym urządzonym wirtualnie domu :) A dokładniej w kuchni i salonie - tyle na początek





1 komentarz:

  1. Mnie jeszcze troche daleko do projektowania wnetrz ale jak przyjdzie czas to ...

    OdpowiedzUsuń