Wizualizacja Sielanka II A

Wizualizacja Sielanka II A

środa, 27 listopada 2013

Drzewa w ogrodzie

Dawno nic nie pisałam, Piotr przejął bloga pisząc o sprawach technicznych, na których ja znam się...dość mocno....średnio;)
Na budowie jest już spokojniej niż jeszcze miesiąc wcześniej - mamy dość niskie temperatury.
Jednak, nim temperatury spadły, zdążyliśmy zrobić coś z czego jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że za jakiś czas dzięki temu "zabiegowi' będzie pięknie na naszej działce. A mianowicie - wsadziliśmy kilka drzewek :)
Co prawda w tej chwili nie mamy możliwości obsadzania działki tak jakbyśmy chcieli, ale w miejscach dostępnych wsadziliśmy: 2 buki, leszczynę, sosnę, orzecha oraz 4 pędy naszej wierzby mandżurskiej, która od wiosny rosła w donicy.
Powiem szczerze, że na samym początku budowy mówiliśmy, że na naszej działce będziemy mieć same iglaki, bo po co tracić czas na zgrabianie liści. Ale w miarę postępów na budowie zaczęliśmy zmieniać zdanie, m.in dlatego, że drzewa liściaste tak pięknie kwitną :) Poza tym niedawno usłyszałam mądre słowa: iglaki są piękne, jak kobieta w czerni - dostojna jednak nudna. Natomiast drzewa liściaste to kobieta w czerwieni, która na pewno przyciąga uwagę. Iglaki są pięknym tłem, ale drzewa liściaste muszą gościć w ogrodzie, inaczej będzie on ubogi. Dlatego w naszym ogrodzie będą i igły i liście :)

Buk - sztuk 2

Leszczyna

Sosenka

Wierzba mandżurska - fajnie, jakby te 4 pędy połączyły się w jeden duuuuuży pień ;)
Mam nadzieję, że drzewka się przyjmą i że na wiosnę będziemy mogli sadzić kolejne.



2 komentarze:

  1. Witam. Odpowiedź na Wasz wpis przesłałam na pocztę jak zwykle się rozpisałam. Pozdrawiam Eulalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam , jeśli to nie tajemnica , to powiedzcie ile Was kosztowała Sielanka do tego momentu , bez kosztów działki i papierologii . Też z żoną kupiliśmy projekt Sielanka z podw. garażem i także mamy zamiar robić co się da samemu :-) Powodzenia i pozdrawiam Marcin .

    OdpowiedzUsuń