Wizualizacja Sielanka II A

Wizualizacja Sielanka II A

czwartek, 19 września 2013

Marzenia kuchenne :)

Lato się kończy a wraz z jesienną aurą przyszły deszcze, które dość mocno ingerują w nasze budowlane plany. Deskowanie dachu się przeciąga. Martwimy się o drzewo, mamy nadzieję, że nie wyjdzie ponownie sinica na kozłach ( ponoć sprzyjająca temperatura dla jej rozwoju to +20 stopni).
Czekając na lepszą pogodę zaczęłam sobie marzyć o kuchni w naszej Sielance. I wypatrzyłam cudowny sprzęt, w którym zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Niestety, mój zapał ostudziła cena... Ale pomarzyć można.
Zobaczcie, jakie cudeńka :)
Lodówka

Cudowna kuchenka

Zmywarka

Okap - od niego się zaczęło ;) wypatrzyłam go w magazynie Weranda Country
Czyż zestaw nie jest piękny? JEST! :)
źródło: www.smeg.com.pl

3 komentarze:

  1. Witaj Patrycjo. Lodówkę już gdzieś widziałam, ale zmywarki nie i jest..... fantastyczna. Co do pogody masz rację deszcz, słońce i wiatr, który daje nam się we znaki. Nie budujemy się na odludziu ale akurat od zachodu gdzie najczęściej wieje przed nami niema długo, długo nic i czasami to głowę chce urwać. My jeszcze dokańczamy kładzenie "elek" i zapadamy w budowlany sen zimowy. Jeżeli chcesz mogę na priv przesłać trochę zdjęć z naszego budowania. Pozdrawiam Eulalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,

    Z wielką przyjemnością obejrzymy zdjęcia z Waszego budowania. Żeby nie przesyłać tyle zdjęć przez e-maila to załadujcie zdjęcia na Pisaca i podeślijcie do nas link - wydaje mi się, że tak będzie najwygodniej dla obu stron.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy kiedykolwiek zastanawialiście się, jak ważne jest regularne sprawdzanie instalacji elektrycznej? To kluczowy element utrzymania bezpieczeństwa w naszych domach i miejscach pracy. Na stronie https://www.warszawa-elektryk.pl/ można znaleźć profesjonalne usługi elektryka, które pomogą zapewnić prawidłowe funkcjonowanie wszystkich urządzeń elektrycznych.

    OdpowiedzUsuń