Wizualizacja Sielanka II A

Wizualizacja Sielanka II A

niedziela, 5 maja 2013

Ciężka praca Mam

Nasze Mamy postanowiły w wolnym czasie trochę się rozruszać ;) i wzięły się za kopanie fundamentów pod filary przed wejściem domu. Działo się to w długi weekend majowy, szkoda tylko, że nie mogłam w tym uczestniczyć bo podobno śmiechu było co nie miara. Piotr zrobił kilka fotek. Byłam zdumiona pracą, którą wykonały :). W końcu to nie lada wyczyn - wykopać dół głębokości 100 cm i szerokości 60x60 (moja mama nawet poszła dalej i wykopała na 110 cm).
Kochane Mamunie dały radę... :)

Zobaczcie sami, jak to wyglądało :)

I zaczęło się kopanie



coraz głębiej...

...i głębiej...

...Mamy widać już coraz mniej...

...i jeszcze mnie...

Mamy nie widać już wcale :) ps. wiem, że były małe problemy z wyjściem z tej głębokiej dziury ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz