Wizualizacja Sielanka II A

Wizualizacja Sielanka II A

niedziela, 19 sierpnia 2012

Coraz bliżej strop

Powoli przygotowujemy się do stropu. W sobotę Piotrek oraz Tatusiowie byli ustalić datę odbioru stropu Teriva, który już wcześniej zakupiliśmy, a którego nie mięliśmy gdzie trzymać - na szczęście firma zgodziła się bez problemu przetrzymać go u siebie do czasu aż będziemy gotowi na jego odbiór. Zamówili również nadproża nad okno tarasowe, drzwi garażowe oraz w dwóch miejscach, gdzie nadproża mają po ponad 200 cm. Układanie stropu na samą myśl przyprawia mnie o ciary, z samego faktu że będzie to na wysokości...

Na budowie pracę cały czas trwają. W tej chwili w naszym domu mamy zalane już dwa nadproża okienne - zaczynamy od najmniejszych :) Pierwsze było w kotłowni, w sobotę zrobiliśmy w garażu :) I tak powoli, małymi kroczkami, do celu :)

Zaszalowane okno w garażu


Efekt końcowy 

Koniec pracy, czas odpocząć

Zdjęcie z rusztowania w garażu na nasz dom

Aktualne zdjęcie domu z drogi...

... i od strony tarasu :)


Z budową domu to jest tak, że najpierw czeka się na fundamenty. Fundamenty "się robią" to już by się chciało zobaczyć mury. Teraz są mury i już by się chciało strop...itd :) Człowiek to taki niecierpliwy jest ;) Ale budowa domu uczy cierpliwości, oj uczy... :) Tym bardziej, kiedy wszystko robi się własnymi siłami. Oboje jednak uważamy, że warto wkładać własną pracę - raz- mnóstwo się uczymy, dwa - mamy czas, aby spokojnie wszystko zaplanować, trzy - ogromna satysfakcja i radość, po każdym dniu pracy na budowie, cztery- zaoszczędzone masę pieniędzy, pięć - wiemy gdzie co w naszym domu będzie...naprawdę jest sporo plusów. A jest to też dowód na to, że jeśli się chce to wszystko się zrobi. Ja o większości rzeczy, które robię na budowie nie miałam wcześniej zielonego pojęcia, co tu dużo mówić - o budowaniu wiedziałam tyle co nic! Jednak miałam i nadal mam wielkie chęci aby uczyć się. Słucham rad rodziców, Piotrka, który zresztą wciąż zaskakuję mnie swoimi rewelacyjnymi pomysłami, zaradnością, spostrzegawczością...Fajna sprawa - tworzenie własnego domu, od podstaw :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz