Wizualizacja Sielanka II A

Wizualizacja Sielanka II A

niedziela, 24 czerwca 2012

Prysznic bez brodzika

Jeżeli chcemy takie rozwiązanie zastosować u siebie w nowobudowanym domu należałoby o tym pomyśleć znacznie wcześniej. Pomijam etap kanalizacji, bo wtedy to już trzeba wiedzieć gdzie co ma być ale chodzi o wylewanie właściwej posadzki po "ociepleniu chudziaka" -- w miejscu gdzie będzie znajdował się prysznic powinniśmy zostawić niezalane miejsce na odpływ, w przeciwnym razie będziemy musieli skuć kawałek posadzki tak, aby można było go ukryć .

Znalazłem bardzo fajną stronę, która opisuje jak powinien być prawidłowo zamontowany odpływ brodzika na posadzce.

8 komentarzy:

  1. Także mam coś takiego u siebie wykonane i jestem zdania, że to był dobry wybór. Oczywiście całą instalację kanalizacyjną i sanitarną trzeba było odpowiednio rozprowadzić. Nawet zestaw hydroforowy https://www.dostudni.pl/zestawy-hydroforowe,c11.html znalazł przez pewien czas swoje zastosowanie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli potrzebujesz sprawdzonego hydraulika w Warszawie, polecam https://warszawskihydraulik.pl/. Ich zespół to prawdziwi specjaliści, którzy wiedzą, jak sobie poradzić z każdą awarią. Dzięki ich wsparciu moja kuchnia została szybko naprawiona, a ja mogłem wrócić do codziennych obowiązków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wybór odpowiedniego hydraulika to decyzja, która może mieć długofalowe skutki dla stanu Twojej nieruchomości. Na https://fachowenaprawy.pl/ znajdziesz zespół doświadczonych profesjonalistów, którzy są gotowi sprostać każdemu wyzwaniu, od prostych napraw po skomplikowane instalacje. Ich zaangażowanie w dostarczanie wysokiej jakości usług i dbałość o szczegóły sprawiają, że są godni zaufania.

    OdpowiedzUsuń